Prentsa Aretoa

Berriak

2018/03/01

Izaskun Bilbaok Bruselari eskatu dio Euskadiko estatus berriari buruzko eztabaida babestea, beste gatazkarik gerta ez dadin

Europako Parlamentuko ALDE taldeko Presidenteordeak Europako erakundeei eskatu die, estatuarekiko harremanak berriztatzera begira, Euskadin, estatus berri baten inguruan ireki den eztabaida populismotik eta estatuen nazionalismo zaharkitutik babes dezala, pentsamolde zahar hori Europako Batasunarekin bateraezina delakoan

rss Ezagutzera eman

ARGAZKIA JAITSI

Izaskun Bilbao Barandicak gogoratu du EAJ-PNVk planteatutako proposamenaren oinarriek bat egiten dutela Europa eraikitzeko prozedurarekin. Eztabaida hau babestea eta ahalbidetzea da “gatazka berriak prebenitzeko modurik onena”, adierazi du.

Bilbaok esan du inguruabar horiek eta euskal hiritargoaren gehiengo baten borondateak eztabaida abian jartzera animatzen dutela “zeinetan nazioen arteko borondatezko batasunaren aldeko apustua egiten dugun. Nazio horiek izan badira eta errealitate bilakatu nahi dituzte Konstituzioaren baitan indarrean dauden printzipioak. Horrela eskaini nahi dira egonkortasuna eta irtenbideak”. Argudio horiek erabilita, Europako erakundeei, “Brusela eta Estrasburgoko parlamentuei, eskatu die gatazka berririk gerta ez dadin, elkarbizitzaren aldeko apustu hau babes dezatela estatuen nazionalismo zaharkituaren aurrean, hori delakoan Europaren eraikuntzaren areriorik txarrena”.

Alderdi Eguna 2018
Jarrai ezazu Gurekin
Next Euskadi

2018/09/25 11:00

Itxaso Atutxa

Bilboko Herri Irratia

Andoniren Bideobloga

Elkarrizketak - Gure Burukideak
PDE-EDP
ADIERAZPENA
Europa: Krisialditik Itxaropen Berri baterantz.
Berrantolatzeko garaia.
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA