Prentsa Aretoa

Berriak

2017/07/11

Itxaso Atutxa: “Miguel Ángel Blancori eginiko omenaldiarekin terrorismoaren biktima guztiak eta indarkeria mota guztien biktimak gogoratu nahi ditugu”

BBBko presidentea eta Joseba Aurrekoetxea EAJ-PNVko hainbat ordezkari politikorekin batera izan dira Miguel Ángel Blancoren erailketaren urteurrenaren kariaz egin diren ekitaldietan

rss Ezagutzera eman

ARGAZKIA JAITSI

Itxaso Atutxa eta Joseba Aurrekoetxea, Bizkai Buru Batzarreko presidentea eta Euzkadi Buru Batzarreko Antolakuntza arduraduna,hurrenez hurren, gaur goizean izan dira Ermuko Pelaio Deuna parkean Agustín Ibarrola eskultoreak biktimen omenez egin zuen monolitoaren aurrean Miguel Ángel Blancoren erailketaren 20. urteurrenaren kariaz egin den ekitaldian.

“Miguel Ángel Blanco ETAk horren zitalki bahitu eta erail zuen gazteari eskaini diogun omenaldiarekin, terrorismoaren biktima guztiak eta herri honi egin zaizkion indarkeria guztien biktima guztiak gogoratzen ditugu” esan du Bizkaiko burukideak. “Gaurko efemeride honetan ETAri gogoratu nahi diogu, biktimei ez ezik, euskal gizarte osoari zor diola erabat desagertzea, adiskidetzean, eman beharreko ordainean eta egindako min bidegabea aitortzean oinarritutako benetako elkarbizitza eraiki ahal izateko” gaineratu du Atutxak.

Atutxa eta Aurrekoetxearekin batera Ermuko ekitaldian hainbat erakundetako EAJ-PNVko ordezkari politikoak izan dira. Besteak beste, Estefanía Beltrán de Heredia, Segurtasun Sailburua; Bakartxo Tejeria, Eusko Legebiltzarreko presidentea; Ana Otadui, Bizkaiko Batzar Nagusietako Presidentea; Ibone Bengoetxea, Herri Administraziorako eta Erakunde Harremanetarako diputatua; Ainhoa Salterain eta Josune Gorospe BBBko burukideak; Amaia Arregi, Jon Aiarza eta Mikel Arruabarrena, Eusko Legebiltzarreko EAJ-PNVko legebiltzarkideak; Andoni Agirrebeitia, Amorebieta-Etxanoko alkatea; Iñaki Totorikaguena, Iurretako alkatea; Jol Gisasola eta Arri Araiztegi, Ermuko EAJ-PNVko zinegotziak; Lorenzo Iturriagagoitia, Ermuko EAJ-PNVko zinegotzi ohia; Igor Agirre, Mallabiko alkatea; Eneko Etxebarria, Abadiñoko zinegotzia; Alberto Aranzibia, Zaldibarko zinegotzia; Josu Mendikute eta Elena Ibañez; Eibarko zinegotziak eta Ana Telleria, Elorrioko zinegotzia.

Andoniren Bideobloga

Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA
Elkarrizketak - Gure Burukideak
Jarrai iezaguzu Telegramen

2017/09/21 16:30

2017ko Alderdi Egunaren aurkezpena

EAJ-PNVren EBBren idazkari den Mireia Zaratek, datorren irailaren 24an Forondan (Gasteiz) ospatuko den 2017ko Alderdi Egunaren egitaraua eta argibide teknikoak azalduko ditu.

Sabin Etxea

2017/09/25 09:00