Next Euskadi

Berriak

2018/10/01

Barkosek aldaketa finkatu nahi du etorkizunerako proiektu baten bidez

Nafarroak normaltasun osoz bizi izan du Gobernu aldaketa. Egoera ekonomikoa nabarmen hobetu da 2015ekoarekin alderatuta, eta prestazio sozialak eta zerbitzu publikoak gero eta hobeto daude eta hobetzeko bidean doaz. Enplegua sortzen ari da, Nafarroak etorkizunera begira izango duen erronka nagusia, lehendakari andreak adierazi bezala, eta EPAren arabera %15 hobetu da azken urtean . Halaber, ongizatea neurtzen duten adierazle guztiak, enpresen sorreratik itxaron zerrenden murrizketara, aurreko Gobernuak utzitakoak baino hobeak dira.

Barkosek aldaketa finkatu nahi du etorkizunerako proiektu baten bidez

ARGAZKIA JAITSI

Ondo eginak eta txarto eginak ditu,logikoa denez,  baina gobernuak funtzionatu egiten du eta Erkidegoa kudeatzen du beste edozein exekutibok izan ditzakeen zailtasunekin. Nafarroa ez dago desagertzeko zorian eta aurrera egiten ari da. Behar bada, ez du lortu duela bi urte sortu ziren aurreikuspen guztiak betetzea, baina Lehendakari andreak bai eman dezake bere Gobernu jardunaren balorazio ona.

Andoniren Bideobloga

Next Euskadi

2019/02/17 08:30

Jokin Bildarratz

Radio Euskadi

2019/02/17 11:30

Udal Hauteskundeetarako Donostiako EAJ-PNVren hautagaitzaren aurkezpena

Parte hartuko dute: Eneko Goia Donostiako alkategaia, Markel Olano Gipuzkoako Diputatu Nagusigaia, eta Donostiako EAJ-PNVren zerrenda osatzen duten pertsonak

Miramongo Parke Teknologikoaren Hall-ean

2019/02/18 08:30

Aitor Esteban

Onda Vasca

Alderdi Eguna 2018
Elkarrizketak - Gure Burukideak
PDE-EDP
ADIERAZPENA
Europa: Krisialditik Itxaropen Berri baterantz.
Berrantolatzeko garaia.
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA