Prentsa Aretoa

Berriak

2018/10/01

Barkosek aldaketa finkatu nahi du etorkizunerako proiektu baten bidez

Nafarroak normaltasun osoz bizi izan du Gobernu aldaketa. Egoera ekonomikoa nabarmen hobetu da 2015ekoarekin alderatuta, eta prestazio sozialak eta zerbitzu publikoak gero eta hobeto daude eta hobetzeko bidean doaz. Enplegua sortzen ari da, Nafarroak etorkizunera begira izango duen erronka nagusia, lehendakari andreak adierazi bezala, eta EPAren arabera %15 hobetu da azken urtean . Halaber, ongizatea neurtzen duten adierazle guztiak, enpresen sorreratik itxaron zerrenden murrizketara, aurreko Gobernuak utzitakoak baino hobeak dira.

Barkosek aldaketa finkatu nahi du etorkizunerako proiektu baten bidez

ARGAZKIA JAITSI

Ondo eginak eta txarto eginak ditu,logikoa denez,  baina gobernuak funtzionatu egiten du eta Erkidegoa kudeatzen du beste edozein exekutibok izan ditzakeen zailtasunekin. Nafarroa ez dago desagertzeko zorian eta aurrera egiten ari da. Behar bada, ez du lortu duela bi urte sortu ziren aurreikuspen guztiak betetzea, baina Lehendakari andreak bai eman dezake bere Gobernu jardunaren balorazio ona.

Alderdi Eguna 2018
Jarrai ezazu Gurekin
Next Euskadi

2018/11/13 09:15

RNE-5

2018/11/22 09:00

Antena 3. Espejo Público

2018/12/03 09:30

ETB-1. Egun on Euskadi

Andoniren Bideobloga

Elkarrizketak - Gure Burukideak
PDE-EDP
ADIERAZPENA
Europa: Krisialditik Itxaropen Berri baterantz.
Berrantolatzeko garaia.
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA