Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Berriak

2017/03/01

Astebete Timor Leste-n. Munduan zehar demokraziari laguntzen

Izaskun Bilbao eurolegebiltzarkideak Europar Batasunaren agindua jaso du Timor Leste-n aurtengo martxoan eta ekainean egingo diren hauteskunde presidentzialetan eta legegileetan Europatik bidaiatuko diren begiraleen misioa zuzen dezan.

Astebete Timor Leste-n. Munduan zehar demokraziari laguntzen

ARGAZKIA JAITSI

Timor Lestek 15.000 kilometro koadro eta milioi bat biztanle inguru ditu. Bruselak edo Euskadik lurralde harekin zortzi orduko aldea dute. Begiraleen misioa Timor lestera bidaiatu da hango gobernuak gonbidatuta, eta estatu berri honetan 1999 urtean  tokiko hedabideek interes handiz jarraitzen duten hauteskundeetan behaketa misioa lehen aldiz egin zenetik hona ezarri den tradizioari eusten zaio.

Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Andoniren Bideobloga

Alderdi Eguna 2017
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA
Elkarrizketak - Gure Burukideak
Jarrai iezaguzu Telegramen

2017/11/24 09:00

Joseba Egibar

Radio Euskadi

2017/11/24 12:00

Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Eguneko Adierazpenaren irakurketa

Andoni Ortuzar Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak, Mireia Zarate EBBko idazkariak eta EAJ-PNVko legebiltzarkide Maialen Gurrutxaga, Rakel Molina  eta Gorka Álvarezek  Euskadi Buru Batzarrak Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Egunaren kariaz  prestatu duten adierazpena irakurriko dute.

Irakurketa EAJ-PNVren Bilboko egoitzaren aurrean egingo da, Pedro Ibarretxe kalean.

Sabin Etxea aurrean. Pedro Ibarretxe Kalea

2017/11/24 19:00

Euzko Gaztedik bere VII. Bilera Nagusia egingo du asteburuan Zarautzen

EGIren VII. Bilera Nagusia ostiralean, 19:00etan Zarauzko Antoniano Ikastetxean egingo den ekitaldi politikoarekin hasiko da. Bertan hitz egingo dute Ainhoa Usandizaga EGikideak eta EBBko presidente Andoni Ortuzarrek.

Antoniano Ikastetxea. Zarautz