Prentsa Aretoa

Berriak

2017/02/16

Iturrate: “El consenso es un valor a preservar en el Instituto Gogora y en todos los organismos que trabajan las políticas públicas de memoria y convivencia”

Legebiltzarkide jeltzaleak PP animatu du aurki Eusko Legebiltzarrean osatuko den Memoria eta Bizikidetza Ponentzian bat egin dezala. Iturratek esan du

ARGAZKIA JAITSI

BIDEOA JAITSI

PARTEKATU BIDEOA

Gogora Institutuan guztien adostasuna posible baldin bada, memoria eta bizikidetzako politika publikoak diseinatzeko eta kudeatzeko lanetan diharduten bestelako erakundeetan ere posible izan behar dela. “Adostasuna, batasuna eta lan partekatua mantendu beharreko balioak dira. Gogorako zuzendaritza organoetan ezpiritu hori mantentzea posible baldin bada, hala beharko luke baita ere beste leku batzuetan; besteak beste, aurki Euskal Ganberan sortuko dugun Ponentzian”.

Gaur goizean, aho batez, Legebiltzarraren Osoko Bilkurak Memoria, Bizikidetza eta Giza Eskubideen Institutua sortzeko Legearen aldaketa puntual bat hobetsi du, talde guztiak zuzendaritzan egon daitezen. Egungo idazkerak lau legebiltzarkide izatera mugatzen zuen, eta 5 dira Ganberan ordezkaritza duten taldeak. Onartutako erreformari esker, alderdi guztiek izango dute ordezkaritza. Ekimen inklusiboa, Iñigo Iturratek ondorioztatu duenez, eta positiboa memoria eta bizikidetza politikak eraikitzeko pluraltasunarentzat eta lan aktiboarentzat.

Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA

Andoniren Bideobloga

Alderdi Eguna
Jarrai iezaguzu Telegramen

2017/03/25 09:00

Joseba Egibar

Radio Euskadi

2017/03/26 12:00

Iruñako Aberri Batzarraren 40. urteurrena

EAJ-PNVk 1977an Iruñean egin zuen Aberri Batzar historikoaren urteurrena ospatuko du. Ekitaldia 12:00etan hasiko da eta hizlari izango ditu Andoni Ortuzar EBBko presidentea eta Nafarroako hiriburuko batzar hartan aurkeztu ziren txostenen idazleak: Xabier Arzalluz, Iñigo Agirre, Josu Bergara eta Kepa Sodupe.

BEC. 2 Pabiloia. Barakaldo

2017/03/27 08:30