Ezagutu EAJ-PNV

Historia eta ideologia

Zer esan nahi du gure izenak?

SABINO ARANA GOIRIk sortutako Euzko Alderdi Jeltzaleari ( EAJ-PNVri) JAUN GOIKOA ETA LEGE ZAHARRA lematik datorkio izena. Esaera honek oinarrizko bi elementu elkartzen ditu:bizitzeko era ulertzeko modu bat eta Euskal Aberriaren baieztapena. Aberri honen izate politikoa bere Aberri-burujabetasuna berreskuratzearekin batera adieraziko da.

Zer definizio ematen diogu gure buruari

Euzko Alderdi Jeltzaleak honelaxe definitzen du bere burua: Euskal alderdi demokratikoa,partehartzailea, anitza, akonfesionala eta gizatiarra, garapenari eta gizakiaren onerako diren aurrerapen guztiei irekia.

Gure bandera

Euzko Alderdi Jeltzaleak Euzkadi du Aberritzat, eta Euskaldun jendea bizi den Pirinioetako bi aldeetara dagoen lurraldetzat; ikurriña banderatzat eta Euzko Abendaren Ereserkia himnotzat.

Gure hizkuntza

Euzko Alderdi Jeltzaleak euskara dauka euskal aberri hizkuntzatzat , eta haren normalizaziorako behar den ardura nazionala aintzat hartzea eskatzen du.

Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA

Andoniren Bideobloga

Alderdi Eguna
Jarrai iezaguzu Telegramen

2017/03/25 09:00

Joseba Egibar

Radio Euskadi

2017/03/26 12:00

Iruñako Aberri Batzarraren 40. urteurrena

EAJ-PNVk 1977an Iruñean egin zuen Aberri Batzar historikoaren urteurrena ospatuko du. Ekitaldia 12:00etan hasiko da eta hizlari izango ditu Andoni Ortuzar EBBko presidentea eta Nafarroako hiriburuko batzar hartan aurkeztu ziren txostenen idazleak: Xabier Arzalluz, Iñigo Agirre, Josu Bergara eta Kepa Sodupe.

BEC. 2 Pabiloia. Barakaldo

2017/03/27 08:30