Prentsa Aretoa

Berriak

2017/02/15

Santa Isabel pilotalekua erabat berriztu du Arrigorriagak

Abusuko auzoan dagoen kirol eremuan egin diren lanek 28.000 euroko inbertsioa jaso dute

Santa Isabel pilotalekua erabat berriztu du Arrigorriagak

ARGAZKIA JAITSI

Arrigorriagako Udalak Abusu auzoko Santa Isabel pilotalekua berriztatzen amaitu du jada, 28.000 euroko inbertsioa eragin duten hainbat jarduketekin. Arazo nagusietako bat teilatua zen, materialak egoera txarrean baitzeuden, eta itogin batzuk egoteaz gain, erabiltzaileentzako arriskutsua zen. Oso-osorik ordezkatu da 14.480,14 euroko gastuarekin.

Era berean, ingurua berregokitu egin da, eta pilotalekuaren kanpoaldea zein barrualdea margotu dira, baita barandak ere.  Instalazioetan udalerriko banderak dituen urdina, gorria eta zuria erabili dira.  Margotzeko gastua beste 14.000 eurokoa izan da gutxi gorabehera. Horri esker, instalazioak oso-osorik zaharberritu dira, eta atzean geratu da denboraren poderioz hondatutakoa, bai eta errespetu gutxiko pintada eta jarduketaren bat ere.  Hobetzeko jarduketak egin eta gero, maiz erabiltzen den pilotalekuak auzoko herritarrei aukera pilo bat eskainiko dizkie, jarduera frenetikoa berreskuratzeko prest baitago berriz ere.

Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA

Andoniren Bideobloga

Alderdi Eguna
Jarrai iezaguzu Telegramen

2017/03/25 09:00

Joseba Egibar

Radio Euskadi

2017/03/26 12:00

Iruñako Aberri Batzarraren 40. urteurrena

EAJ-PNVk 1977an Iruñean egin zuen Aberri Batzar historikoaren urteurrena ospatuko du. Ekitaldia 12:00etan hasiko da eta hizlari izango ditu Andoni Ortuzar EBBko presidentea eta Nafarroako hiriburuko batzar hartan aurkeztu ziren txostenen idazleak: Xabier Arzalluz, Iñigo Agirre, Josu Bergara eta Kepa Sodupe.

BEC. 2 Pabiloia. Barakaldo

2017/03/27 08:30