Prentsa Aretoa

Berriak

2017/05/15

Parlamentuak 2015 urtean ustelkeriaren kontra onartu zuen kodea aplikatzea eskatu du Izaskun Bilbaok

Europako Parlamentuko ALDE taldeko Presidenteorde Izaskun Bilbao Barandicak deitoratu du Europar Batzordeak Europar Batasunaren baitan ematen diren ustelkeria kasuak alderatzeko datuak argitaratzeari utzi izana, EAJ-PNVren proposamenez, arazo horri aurre egiteko Euroganberaren baitan Europa mailako kodea eskatzeko akordioa egon dagoen arren.

rss Ezagutzera eman

ARGAZKIA JAITSI

Era berean aldarrikatu du izapideak sinplifikatzea eta Europako laguntzak jasotzen dituzten erabiltzaileen zama administratiboak arintzea, baina azpimarratu du hobekuntza horien bien onurak laguntzak jasotzen dituztenengana iritsi behar direla.

Euskal eurodiputatuak ekarpen hauek egin ditu Europako Parlamentuak Batasunaren interes finantzarioak babesteko eta Europako funtsak izapidetzeko eta erabiltzeko orduan, iruzurraren kontra egiteko urtero egin ohi duen eztabaidan. Izaskun Bilbaok ezinbesteko jotzen du Europa osoan ustelkeria borrokatzeko irizpideak homogeneizatzea, aurreratuen dauden administrazioek arazorik gehien dituztenen hobekuntza babesterik izan dezaten. Printzipio honek jeltzaleak eraman zituen Europa mailan ustelkeriaren kontrako kode bat ezartzeko proposamena planteatzera. Ideia hori Europako Parlamentuak berak onartu zuen. Jeltzaleen proposamenak, EAJ-PNVk txosten honi aurkeztu zitzaion hamaikagarrenak, hiru proposamen jasotzen zituen: estatu kideetan ustelkeriak duen presentziari buruzko adierazle sistema gardena sortzea, ustelkeria desagerrarazteko eman diren aurrerapausoak argitaratzea eta urtero txostena aurkeztea gaitz honen egoerari buruz Europa mailan.

Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA

Andoniren Bideobloga